Главная » Статьи » ВЫСТУПЛЕНИЯ, МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ » Коррекционно-воспитательная работа

Заняття предметного гуртка «З комп’ютером на ТИ»

ТЕМА ЗАНЯТТЯ:

 

Робота в програмі Microsoft Office Publisher 2003

Створення публікацій

 

ЗАВДАННЯ:

 

·       Продовжувати вчити учнів працювати в прикладній програмі з пакету Microsoft Office над створенням різноманітних публікацій.

·       Формувати  в учнів інформаційну компетентність,  практичні навички  роботи з комп’ютером та програмним забезпеченням;

·       Розвивати  пам'ять, увагу, просторову  уяву, творчу активність;

·       Сприяти розвитку мислення, мовлення, пам’яті, сприйняття, уяви, спостережливості, активності і самостійності учнів;  формувати у них способи пізнавальної діяльності (практичні, розумові); прищеплювати вміння і навички навчальної роботи;

·       Виховувати в  учнів  кмітливість, наполегливість, цікавість до роботи в програмі.

 

ОБЛАДНАННЯ:

 

Програма  Microsoft Office Publisher 2003, набори макетів для публікацій, дерево бажань,  листочки для бажань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Підготовча частина

1.1 Організаційний момент.

Привітання. Давайте згадаємо чим ми займалися на попередньому занятті гуртка? (переглядаємо виставку робіт)

Де ви можете застосувати свої вміння з попереднього заняття?

1.2 Психокорекція

     Після зимових холодів нарешті прийшла  весна. Весна світла,  пахуча і чудова.

Весні радіє все. Весна пробуджує до життя все нове.

П. Грабовський писав:

«Зійшли сніги, шумить вода,

 весною повіва.

Земля квіточки викида, буяє травка молода;

 все мертве ожива.

Веселе  сонечко блистить, проміння щедро ллє;

Гайок привітно шелестить, неначе  кличе пригостить;

струмочок виграє »

 

     Сядьте, будь – ласка, зручненько,заплющіть очі і уявіть собі прекрасний сонячний  весняний день. Ви знаходитесь посеред широких луків, де земля добре прогрілася і на ній з'явилася яскраво – зелена травичка. Ви сідаєте на траву, торкаєтесь до неї руками і відчуваєте приємну прохолоду. Вдихніть на повні легені свіже повітря  і відчуйте як пахне весна! Тепер подивіться вгору на блакитне весняне небо. Привітне тепле сонечко приємно зігріває вас, торкаючись до вашого обличчя своїми лагідними променями. Весняне сонечко посилає вам свої промінці, які несуть світло, тепло, радіть і здоров'я.

А тепер відкриваємо очі, у всіх радісний настрій,  всі готові до творчості.

1.3 Постановка завдань, очікувані результати

     Підійдіть до столу бажань, візьміть  листочок і маркер та напишіть на ньому свої бажання відносно сьогоднішнього заняття і прикрасьте дерево бажань своїми листочками.

Завдання нашого заняття – створення різноманітних публікацій в програмі Microsoft Office Publisher за допомогою готових макетів.

ІІ. Основна частина

2.1 Підготовка комп'ютерів до роботи.

2.2 Повторення правил роботи в заданій програмі.

Подумки складаєте алгоритм роботи, озвучуємо кроки алгоритму.

2.3 Вибір практичного завдання

     Перед кожним із вас лежать картки із завданнями, ви маєте право вибору, тобто вибираєте собі  будь – яке  завдання  із запропонованих вам.

Вибрали? До роботи!

2.4 Практичне виконання завдання заняття. (Музичний фон)

Учні виконують свої завдання, індивідуальна допомога  при потребі.

Після 20- хвилинної роботи  - хвилинка відпочинку.

2.5 Хвилинка відпочинку.

     Покладіть руки на коліна долонями вниз, розслабте їх, відкиньте голову трішки назад, закрийте очі  і подивіться у лівий куток кабінету, туди, де знаходиться мультимедійна дошка, тепер повільно переводьте погляд вправо на вікно, знову повільно вниз, на свої руки, переверніть долоні догори та підійміть руки до очей. Вказівними пальчиками обведіть навлоко очей – починаючи від перенісся, повільно розплющіть очі. От і відпочили!

Сідаємо рівненько і доводимо свої роботи до кінця.

ІІІ. Заключна частина

3.1 Аналіз робіт

     Щоб всі побачити кожну вашу публікацію пропоную вам відійти від комп'ютерів і подивитись на монітор з невеликої відстані.   Зараз кожен розповість про свою роботу і ми всі разом оцінимо наші старання.

3.2 Підсумок уроку

Пропоную зняти свої листочки з дерева бажань.

Чи здійснили ви свої бажання?

Що сподобалось на занятті?

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Коррекционно-воспитательная работа | Добавил: defaultNick (20.03.2012)
Просмотров: 307 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: