Главная » Статьи » СЦЕНАРИИ, РАЗРАБОТКИ УРОКОВ » Нестандартные уроки

УРОК ЗІ СХОДИНОК ДО ІНФОРМАТИКИ У 3 КЛАСІ ВЧИТЕЛЬ Л.Г. ІВАХНЕНКО


                                              Хід уроку

І.   Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки.

Діти, давайте пригадаємо правила поведінки у комп'ютерному класі.(Діти розповідають правила техніки безпеки.)

II.   Перевірка домашнього завдання.

•     Діти, що ми вивчали на минулому уроці? (Можливості комп'ютера.)
Тестове завдання. Вибери правильний варіант відповіді.

•    Для розрахунків комп'ютери використовують у:

а) бібліотеках;

б) кіностудіях;

в) банках та офісах.

•    Де комп'ютери зберігають інформацію про маршрути, наявність вільних
місць:

а) у касах банків;

б)   у касах попереднього продажу квитків;

в)   у супермаркетах.

•    Для проектування нових будинків, мостів, розроблення сучасних
проектів оновлення міста комп'ютер використовують:

а) інженери;

б) продавці;

в) бібліотекарі.

•    Для моделювання зачісок комп'ютер використовують у:

а) будинках моделей;

б) косметичних салонах;

в) перукарнях.

•    Для створення спеціальних ефектів комп'ютери використовують у:

а) лікарнях;

б) бібліотеках;

в) кіностудіях.

"Для розумників і розумниць".

Закінчи речення:

Вівторок, середа, четвер, неділя - це...

Ранок, день, вечір, ніч - це...

Україна, Польща, Франція, Англія - це...

Стебло, листочок, пелюсточки - це... А тепер - навпаки. Придумай початок речення.

... - це імена казкових героїв.

... — це міський транспорт.

- Діти, на минулому уроці ми з вами виправляли помилки у тексті. А сьогодні ми спробуємо складати слова із складів та речення із слів.

Склади слова.

ця, ни, си

ва, сли

бе, не, са

мон,ли

ли, ка, на

по, ля, то

ло, мас

ля, зу, зо

Повідомлення теми і мети уроку.

Отже, ми побачили, що слова і речення складаються з частинок. А як ви думаєте, комп'ютер теж складається з частинок? (Так). І сьогодні на уроці ми дізнаємось, з яких же частинок він складається. А тема уроку так і називається "З чого складається комп'ютер".

III.   Вивчення нового матеріалу.

1.      Читання тексту вчителем

2.     Словникова робота.

Монітор - це екран, на якому відображається інформація, з якоюпрацює комп'ютер.

Системний блок - це пристрій, в якому знаходяться пам'ять, процесор, пристрої для введення і збереження інформації.

Клавіатура і миша. За допомогою їх ми вводимо інформацію в комп'ютер.

Принтер - пристрій для друкування текстів і малюнків.

Сканер - це пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.

Модем - це пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, які знаходяться в різних місцях.

4.                     Фізкультхвилинка.


IV.   Робота за комп'ютером.

Сьогодні на уроці ми будемо працювати з програмою "Лісова галявина". Треба допомогти гномам зібрати гриби та ягоди.

Спочатку підведи стрілку-вказівник миші до гриба. Потім натисш ліву кнопку миші і тримай її натиснутою - ти схопив грибок. Не відпускаючї кнопку миші, пересувай мишу по килимку - перенеси грибок у кошик. Тепер відпусти кнопку миші - грибок опинився у кошику.

Так само ти можеш перенести у кошик ягідку.

1.           Практична робота учнів.

Вчитель та лаборант допомагають учням працювати за комп'ютером.

2.           Релаксація.

1.                                             Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перенести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 раз.

2.                                             В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима
в праву сторону, стільки ж в ліву сторону.
Розслабляючи очні м'язи, подивитись вдалину на рахунок 1 -6. Повторити 1-2 рази.

II.   Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

•        Що нового ви дізналися на уроці?  


 



Источник: http://-
Категория: Нестандартные уроки | Добавил: defaultNick (10.09.2012) | Автор: - E W
Просмотров: 1067 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: