Главная » Статьи » СЦЕНАРИИ, РАЗРАБОТКИ УРОКОВ » Нестандартные уроки

УРОК ЗІ СХОДИНОК ДО ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ НА ТЕМУ: «ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМУ». ВЧИТЕЛЬ ІВАХНЕНКО Л.Г.
Хід уроку:
І. Організаційна частина.
Загальнокорекційна робота.
1. Організація класу до уроку.
Вітання:
Усміхніться всім навколо: небу, сонцю, добрим людям.
І тоді обов’язково наш урок цікавим буде!
Девіз уроку: добре того вчити, хто хоче вчитися.
2. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті інформатики.
На початку уроку пропоную повторити правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики, визначаючи істинні чи хибні вирази вчителя.
2. Нервово-психічна підготовка.
Дидактична гра «Знайди картинку» (за попередньою темою «Пристрої введення виведення інформації»
3. Мотивація навчальної діяльності учнів: налаштування учнів на досягнення успіху, уникнення невдач через вправу «Мозкова атака».
4. Очікувані результати: учням самостійно створювати та виконувати алгоритми повсякденних дій, формувати алгоритмічне мислення вміння, як: вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, бачити причинно-наслідкові зв'язки.
ІІ. Основна частина
1 Повідомлення теми та мети заняття.
Запис на дошці: Поняття алгоритму, команди, системи команд, виконавці алгоритму.
Алгоритм – це зрозуміле й точне розпорядження виконати в заданій послідовності скінчений набір команд, що призводить до очікуваного результату.
Перегляд презентації «Алгоритми у нашому житті».
Алгоритм – це однозначна скінчена послідовність правил дій, яка забезпечує розв’язання будь – якої задачі.
Він створюється для певного виконавця та описується з урахуванням можливостей конкретного виконавця.
Щоб алгоритм був виконуваний, у нього не можна включати команди, які виконавець не може виконати. У кожного виконавця є певний набір команд, які він може виконати. Така сукупність команд називається системою команд виконавця алгоритмів.
Виконавцем алгоритму може бути людина, комп’ютер, тварина, автомат, робот, а також всі живи істоти і навіть окремі клітини виконують різні алгоритми.
Для відображення алгоритмів ми будемо користуватися словесним способом його запису.
Людина здатна виконати практично необмежену кількість команд: писати, лічити, шити, їсти, спати, водити машину тощо.
Кількість команд для механічних виконавців значно менша.
Наприклад: уперед, праворуч, ліворуч – це допустимі команди робота. Додавати, віднімати, множити, малювати, грати – це команди для комп’ютера.
2. Робота з підручником. Диференційовані завдання для учнів з різними пізнавальними можливостями(стор.41).
3. Практична частина.
o Розгадування кросворда.
o Ознайомлення з новою комп’ютерною програмою «Садівник».
Сьогодні ми познайомимося з виконавцем Садівником. (Демонстрування програми вчителем).
o Робота учнів на комп’ютері: Складання алгоритму для Виконавця
Садівник.
Які дії повторює Садівник?
Візьми лопату Постав відро
Викопай яму Візьми лопату
Постав лопату Закопай ямку
Візьми саджанець Постав лопату
Постав у ямку Візьми відро
Візьми відро Полий саджанець
Полий саджанець Постав відро
o Практична робота учнів.
4. Фізхвилинка.
Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився.
Треба дружно всім нам встати фізкультпаузу почати.
Руки вгору, руки вниз, вгору трошки подивись.
Руки склали, як вітряк і покрутимося так.
Вище руки підійміть і спокійно опустіть.
Будемо дружно ми сідати і до праці приступати.
5. Закріплення вивченого на уроці.
Робота у групах. Діти діляться на групи. Вчитель допомагає поділитися так, щоб учні з низькими навчальними можливостями працювали у групі з учнями, що мають більш високі навчальні можливості.
І гр. Складає алгоритм «Смаження картоплі».
ІІ гр. Складає алгоритм «Прасування білизни».
(Звітування груп).
III. Заключна частина
1.Підсумок.
Ми познайомилися з виконавцями.
Доповніть моє речення. Виконавець – це …
Хто може бути виконавцем?
Що можна подавати виконавцю?
2. Оцінка уроку , діяльності учнів на уроці, виставляння оцінок
(з коментарями)
3.Рефлексія.
Діти висловлюють свою думку про те, чи було їм цікаво, що нового вони
почули та хотіли б почути на наступному уроці.
Продовжіть речення:
Я дізнався…
Я відчув… Я зрозумів…
4.Домашнє завдання: читати стор. підручника 41.

Источник: http://-
Категория: Нестандартные уроки | Добавил: Організатор (19.09.2013) | Автор: - E W
Просмотров: 432 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 Катерина  
0
Розвиток алгоритмічного мислення має велике значення. Він сприяє тому, що діти швидше справляються із завданнями

Имя *:
Email *:
Код *: