Главная » Статьи » СЦЕНАРИИ, РАЗРАБОТКИ УРОКОВ » Нестандартные уроки |
УРОК ЗІ СХОДИНОК ДО ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ НА ТЕМУ: «ПОНЯТТЯ АЛГОРИТМУ». ВЧИТЕЛЬ ІВАХНЕНКО Л.Г.
Хід уроку: І. Організаційна частина. Загальнокорекційна робота. 1. Організація класу до уроку. Вітання: Усміхніться всім навколо: небу, сонцю, добрим людям. І тоді обов’язково наш урок цікавим буде! Девіз уроку: добре того вчити, хто хоче вчитися. 2. Повторення правил техніки безпеки в кабінеті інформатики. На початку уроку пропоную повторити правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики, визначаючи істинні чи хибні вирази вчителя. 2. Нервово-психічна підготовка. Дидактична гра «Знайди картинку» (за попередньою темою «Пристрої введення виведення інформації» 3. Мотивація навчальної діяльності учнів: налаштування учнів на досягнення успіху, уникнення невдач через вправу «Мозкова атака». 4. Очікувані результати: учням самостійно створювати та виконувати алгоритми повсякденних дій, формувати алгоритмічне мислення вміння, як: вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати, бачити причинно-наслідкові зв'язки. ІІ. Основна частина 1 Повідомлення теми та мети заняття. Запис на дошці: Поняття алгоритму, команди, системи команд, виконавці алгоритму. Алгоритм – це зрозуміле й точне розпорядження виконати в заданій послідовності скінчений набір команд, що призводить до очікуваного результату. Перегляд презентації «Алгоритми у нашому житті». Алгоритм – це однозначна скінчена послідовність правил дій, яка забезпечує розв’язання будь – якої задачі. Він створюється для певного виконавця та описується з урахуванням можливостей конкретного виконавця. Щоб алгоритм був виконуваний, у нього не можна включати команди, які виконавець не може виконати. У кожного виконавця є певний набір команд, які він може виконати. Така сукупність команд називається системою команд виконавця алгоритмів. Виконавцем алгоритму може бути людина, комп’ютер, тварина, автомат, робот, а також всі живи істоти і навіть окремі клітини виконують різні алгоритми. Для відображення алгоритмів ми будемо користуватися словесним способом його запису. Людина здатна виконати практично необмежену кількість команд: писати, лічити, шити, їсти, спати, водити машину тощо. Кількість команд для механічних виконавців значно менша. Наприклад: уперед, праворуч, ліворуч – це допустимі команди робота. Додавати, віднімати, множити, малювати, грати – це команди для комп’ютера. 2. Робота з підручником. Диференційовані завдання для учнів з різними пізнавальними можливостями(стор.41). 3. Практична частина. o Розгадування кросворда. o Ознайомлення з новою комп’ютерною програмою «Садівник». Сьогодні ми познайомимося з виконавцем Садівником. (Демонстрування програми вчителем). o Робота учнів на комп’ютері: Складання алгоритму для Виконавця Садівник. Які дії повторює Садівник? Візьми лопату Постав відро Викопай яму Візьми лопату Постав лопату Закопай ямку Візьми саджанець Постав лопату Постав у ямку Візьми відро Візьми відро Полий саджанець Полий саджанець Постав відро o Практична робота учнів. 4. Фізхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився? І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк і покрутимося так. Вище руки підійміть і спокійно опустіть. Будемо дружно ми сідати і до праці приступати. 5. Закріплення вивченого на уроці. Робота у групах. Діти діляться на групи. Вчитель допомагає поділитися так, щоб учні з низькими навчальними можливостями працювали у групі з учнями, що мають більш високі навчальні можливості. І гр. Складає алгоритм «Смаження картоплі». ІІ гр. Складає алгоритм «Прасування білизни». (Звітування груп). III. Заключна частина 1.Підсумок. Ми познайомилися з виконавцями. Доповніть моє речення. Виконавець – це … Хто може бути виконавцем? Що можна подавати виконавцю? 2. Оцінка уроку , діяльності учнів на уроці, виставляння оцінок (з коментарями) 3.Рефлексія. Діти висловлюють свою думку про те, чи було їм цікаво, що нового вони почули та хотіли б почути на наступному уроці. Продовжіть речення: Я дізнався… Я відчув… Я зрозумів… 4.Домашнє завдання: читати стор. підручника 41. Источник: http://- | |
Просмотров: 432 | Комментарии: 1 | |
Всего комментариев: 1 | ||
| ||